Hej alla,

nu har vi kommit in i semestertider och sommarlov även om vädret kunde vara lite mer av sommar.......men den kommer säkert tillbaka igen. Nu får vi ta vara på det vi har och har framför oss.

Vårt deltagande på Lindholmens kulturdag den 7 september, blir inte av p.g.a. att platsen i foajén behövs till annan ´information´ och vi blev hänvisade att stå ute på gatan istället........och med de nya tankarna där vi inte har ´vår´ plats längre så väljer vi att avstå både loppis, bakning till cafeterian och smörgåstillverkningen i köket under den dagen. Det var en rolig och trevlig inkomstkälla för oss så länge det varade. Att det samtidigt gav en, än mer, gemenskap för oss där alla som kunde/ville ställde upp med saker och intresse. Tack för det ni har presterat och gjort för vår förening.

Nu tar vi nya tag inför hösten och lägger allt tråkigt bakom oss, det finns alltid silver i molnkanten om man tittar ordentligt........

Ha en jättefin sommar och var rädda om er.

Styrelsen och Solveig

Kommande träffar är: